Правилник за дейността на ДГ

Процедура по избор на изпълнител за доставките по Схема “УЧИЛИЩЕН ПЛОД/УЧИЛИЩНО МЛЯКО” ЗА 2019/2022 ГОДИНА.


ПРОЦЕДУРА ПО ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА доставките по схема “Училищен плод/училищно мляко” ЗА 2019/2022 ГОДИНА.
  
О Б Я В А

 ДГ с.Карайсен, община Павликени обявява процедура по избор на изпълнител за доставките по схема “Училищен плод/училищно мляко” за 3 (три) години.
от Наредба за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема "Училищен плод" и Схема "Училищно мляко", приета с ПМС № 251 от 27.09.2016 г., обн., ДВ, бр. 77 от 4.10.2016 г., в сила от 4.10.2016, изм. и доп.  бр. 19 от 5.03.2019 г., в сила от 5.03.2019 г. , във връзка с избор на изпълнител на доставките по схема “Училищен плод/училищно мляко”,за учебните  2019г./2020г., 2020г./2021г.,2021г./2022г. години.

I. По схемата „Училищен плод“.
1. срока за набиране на предложенията  от 10,04,2019г. до 16,04,2019г.
2. броя на децата/учениците в учебното заведение е 21 бр.
        3. учебните години, за които ще се извършват доставките,  2019г./2020г., 2020г./2021г.,2021г./2022г.
 4. Броят на  доставките по схема „Училищен плод“ е съгласно определения максимален брой доставки от Държавен фонд земеделие за съответната учебна година.
5. Удостоверение за регистрация, регистрационен номер на обект за производство и/или търговия с храни по чл. 12 от Закона за храните;
6.Документ удостоверяващ съответствие на транспортните средства с  изискванията на законодателството за транспорт на храни, издаден от БАБХ.
7.Договор, предварителен договор или писмо за намерение за изпълнение на изискването на чл. 9, ал. 1 за доставка на плодове и зеленчуци, произведени от земеделски стопани, регистрирани по Наредба № 3 от 1999 г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани, в който се посочва регистрационният номер на земеделския стопанин .
8. Минимален опит като доставчик по схема “Училищен плод“– 3/три/ години.
9.Предложението следва да бъде придружено от следните документи:
9.1. Заверено ксерокопие на удостоверение за  регистрация на обект за производство и/или търговия с храни по чл. 12 от Закона за храните;
9.2. Заверено ксерокопие на документ удостоверяващ съответствие на транспортните средства с  изискванията на законодателството за транспорт на храни, издаден от БАБХ.
9.3. Заверено ксерокопие на договор, предварителен договор или писмо за намерение за изпълнение на изискването на чл. 9, ал. 1 за доставка на плодове и зеленчуци, произведени от земеделски стопани, регистрирани по Наредба № 3 от 1999 г. за създаване и поддържане на регистър на земеделските стопани, в който се посочва регистрационният номер на земеделския стопанин .
9.4. Заверено ксерокопие на референция от възложител за изпълнение на дейност по схемата „Училищен плод“ .







II. По схемата „Училищно мляко“.

1. срока за набиране на предложенията, от 10,04,2019г. до16,04,2019г. (7 дни)
2. броя на децата/учениците в учебното заведение е 21 бр.
        3. учебните години, за които ще се извършват доставките,  2019г./2020г., 2020г./2021г.,2021г./2022г.
 4. Броят на  доставките по схема „Училищно мляко“ е съгласно определения максимален брой доставки от Държавен фонд земеделие за съответната учебна година.
5. Удостоверение за регистрация, регистрационен номер на обект за производство и/или търговия с храни по чл. 12 от Закона за храните;
6. Удостоверение за регистрация, регистрационен/регистрационни номер/номера на транспортното/транспортните средство/средства по чл. 10, ал. 4 от  Наредба за условията и реда за прилагане на схеми за предоставяне на плодове и зеленчуци и на мляко и млечни продукти в учебните заведения – Схема "Училищен плод" и Схема "Училищно мляко".
7. Договор, предварителен договор или писмо за намерение за доставка на мляко и млечни продукти с производител, който произвежда продукти, отговарящи на изискванията на чл. 10 за заявителите по чл. 13, ал. 1, т. 2 по Схема "Училищно мляко";
8. Сертификати за производство по БДС стандарт на млечните продукти, които ще бъдат доставяни по Схема "Училищно мляко“.
9. Изискване за предоставяне на писмо за намерение за доставка на мляко и млечни продукти собствено производство, отговарящи на изискванията на чл. 10 за заявителите по чл. 13, ал. 1, т. 3- / само за производител участник / по Схема "Училищно мляко";
10. Предоставяне на мостри на опаковките на млякото и млечните продукти, които ще бъдат доставяни и които отговарят на изискванията на чл. 10, ал. 1, 3 и 5, за Схема "Училищно мляко".
11.Минимален опит като доставчик по схема “Училищно мляко“– 3/три/ години.
12. Предложението следва да бъде придружено от следните документи:
12.1. Заверено ксерокопие на удостоверение за  регистрация на обект за производство и/или търговия с храни по чл. 12 от Закона за храните.
12.2. Заверено ксерокопие на удостоверение за  регистрация на транспортни средства, поддържащи хладилна верига за превоз на храни от животински произход.
12.3. Заверено ксерокопие на договор, предварителен договор или писмо за намерение за доставка на мляко и млечни продукти от производител, който произвежда продукти, отговарящи на изискванията на чл. 10 за заявителите по чл. 13, ал. 1, т. 2 по Схема "Училищно мляко";
12.4. Заверено ксерокопие на сертификати за производство по БДС стандарт на млечните продукти, които ще бъдат доставяни по Схема "Училищно мляко“.
12.5. Изискване за предоставяне на писмо за намерение за доставка на мляко и млечни продукти собствено производство, отговарящи на изискванията на чл. 10 за заявителите по чл. 13, ал. 1, т. 3- / само за производител участник / по Схема "Училищно мляко";
12.6. Заверено ксерокопие на референция от възложител за изпълнение на дейност по схемата „Училищно мляко“ .
Предложенията да бъдат входирани до 17.00 часа на  16.04.2019 г.


Лице за контакти: Марияна Иванова Блажева - тел. 0889833283


………/п/……,
Марияна Иванова Блажева
Директор на ДГ с.Карайсен

Няма коментари:

Публикуване на коментар